tiistai 1. heinäkuuta 2008

Fashion treasure.

Hehee, tänään olin mummin kanssa ostoksilla ja löysin kirpparilta ihanan kellohameen joka on minulle pikkaisen pieni, mutta kyllä se mulle vielä joskus mahtuu! Kävimme Prismassa (heh..) ja kappas vain, löysin Trendi-lehden, jossa oli "2 lehteä yhden hinnalla!" tarjous! No minäpäs reippaana tyttönä nykäisin mummia hihasta ja sanoin; mä tiedän, että haluut ostaa tän mulle, ja näytin sen kaikkien ihmisten heikon kohdan; puppy eye-ilmeen. No tottahan toki mummini oli sen verran kultainen, että osti sen minulle. Menin sitten myöhemmin illalla käymään kirjastossa isä-puolen kanssa ja tulostinpas muutaman musta-valko kuvan; Audrey Hepburn, Marilyn Monroe, Twiggy, Kate Moss, Amelié elokuvissa ja Agyness Deyn. Otin sitten myös Tiimarin hyllystä muutamat kehykset kuville, jotta saisin ne koristamaan ihanan sekaista hyllyäni, (joka muistuttaa minua siivoamaan sen!) mutta ei minulla rahaa ole... Isä-puoli ne rahoitti, olin valmin maksamaan ne mummin antamilla rahoilla, mutta ei! Hän oikein _vaati_, että saisi maksaa ne. Totta kai käytin tilaisuutta hyväkseni ja annoin hänen maksaa ;)!



Mutta nyt on sen kuvan vuoro!:



Ei kommentteja: