keskiviikko 2. heinäkuuta 2008

It's A Date ;)!

Jäiks, en oo ennen ikinä pyytänyt ketään poikaa tai tyttöä ulos, mutta nyt ylitin itseni ja torstaille on tiedossa treffit. Tiedossa on jutustelua, kävelyä, jutustelua, istumista ja normia hengausta (ylläri sinäänsä). Nyt pikkasen jännittää. Kyseinen henkilö on jalat alta -tyyppiä. Hymy on valloittava ja herrasmies. Eikä mulla ole minkään näköistä kuvaa huomisista vaatteista! Jotkut normaalit ja rennot, semmoset jotka on mahdollisimman paljon mun tyyppiset? Right?

5 kommenttia:

Katri kirjoitti...

Laita oman tyyliset vaatteet ja ota rennosti, silleen menee varmaan parhaiten :)

jennajulia kirjoitti...

Aina: Treffit meni ihan loistavasti! Paremmin kuin hyvin.

Vilma kirjoitti...

Ihan ajattelin opiskella saksaa, kun en just yhtään sitä osaa ja näin. Mutta nyt oon vähä pihalla; sanoit että mulla on kivannäköiset "modit", niintota mitäs se tarkottaa? :$

cara kirjoitti...

Mäkään en ole kysynyt ketään ulos.. Tai taidan yhden olla, mutta se oli ihan kamala
kokemus... yyyyhhhh...

Paljon kivempi tulla pyydetyksi, vaikka olen sitä mieltä että pitää itse ruveta toimeen että ehtii ajoissa

Katri kirjoitti...

No hienoa!
Onkos jo uudet treffit tiedossa? ;)