keskiviikko 2. heinäkuuta 2008

Kysymysmerkki ?


Elämässäni on tällä hetkellä suuri kysymysmerkki. En tosin tiedä, että onko se teille niin suuri, mutta minulle on. En tiedä mitä tekisin. No okei, kiertelen kirppareita jopollani ja istun koneella ja stalkkailen ihmisten blogeja, mutta missä muu elämä, hoi? Kumppanianikaan en ole nähnyt aikoihin, tai no, okei, viikkoon (?), mutta onko se niin paha? Voi kyllä on ! Ikivä on suuri ja hellyyden kipeys iskee useimmin kuin ennen. Pitäisi sopia päivä milloin näemme, mutta kultani on töissä. Pitäisi varmaankin itsellenikin hankkia. Eikun, on minulla työ-paikka! Pukinmäen Alepa, 4.8-08 TERVETULOA! Eikun moikkailemaan :)! Kavereitakin voisi nähdä, mutta paraskaveri asuu seinäjoella ja sitten toinen paraskaveri on protu-leirillä ja se kolmas sitten on vielä kolme viikkoa mökillä, mutta onneksi menen ensi maanantaina 7.7 sinne. Roosa rakkaani ja minä vanhoilla hiuksilla.

Olisi muuten aivan mahtavaa saada joku kirppari kamu!
Joku semmoinen, joka kiertelee myös kirppareita. Ei se yksin ole kivaa. Kaverin kanssa on aina hauskempaa! :)

4 kommenttia:

Katri kirjoitti...

Musta tuntuu välillä ihan samalta ettei oo mitään tekemistä. Mutta sitten pitää koittaa vaan olla, sekin on ihan kivaa välillä. Mä oon onneks saanu siskostani kirpparikamun. Se on kyllä enemmän addiktoitunut noihin kirppiksiin kuin minä :)

jennajulia kirjoitti...

Aina: Niinhän se on. Loistavaa! Hyvä ettei sun sitten tarvitse sitten yksin siellä kirppareilla kierreskellä ja ehkä siskosi voi näyttää uusia kirppiksiä sulle, joiden olemassa olosta et tiennykkään! ;)

Anonyymi kirjoitti...

heyy et oo ainoo no life sitäpaitsi oot aika actiivinen kun jaksat käydä kirppareilla mä vaan dataan ja stalkkaan muitten blogeii heheheheh :----)
kiva blogii

jennajulia kirjoitti...

laura: kiitos, tää mun blogi on tosin vielä vaiheessa :D